Teknisk support tillhandahålls av den tjänsteleverantör du har avtal med.
Så här går en felanmälan till:
Kontakta din leverantör av bredbandstjänster.
Leverantören felsöker tillsammans med dig över telefon.
Leverantören löser ditt problem eller finner att det eventuellt kan vara fel i accessnätet eller fastighetsnätet.
Leverantören kontaktar Kungälv Energi Stadsnät för att göra felanmälan.
Kungälv Energi Stadsnät felsöker och lämnar besked till leverantören med felsökningsresultat. I förekommande fall så vidarebefordrar Kungälv Energi Stadsnät ärendet till fastighetsnätsbyggaren.
Leverantören återkommer till dig med besked.
Fiberbrott i privata anslutningar åtgärdas normalt inom tre arbetsdagar.
Bor du i Kungälvsbostäder ska du i första hand kontakta
PRIMÄR som ansvarar för fastighetsnätet.
Du hittar telefon och kontaktuppgifter till alla övriga leverantörer
här.