Hoppa direkt till innehåll

Felanmälan

Teknisk support tillhandahålls av den tjänsteleverantör du har avtal med.
Så här går en felanmälan till:
  • Kontakta din leverantör av bredbandstjänster.
  • Leverantören felsöker tillsammans med dig över telefon.
  • Leverantören löser ditt problem eller finner att det eventuellt kan vara fel i accessnätet eller fastighetsnätet.
  • Leverantören kontaktar Kungälv Energi Stadsnät för att göra felanmälan.
  • Kungälv Energi Stadsnät felsöker och lämnar besked till leverantören med felsökningsresultat. I förekommande fall så vidarebefordrar Kungälv Energi Stadsnät ärendet till fastighetsnätsbyggaren.
  • Leverantören återkommer till dig med besked.
  • Fiberbrott i privata anslutningar åtgärdas normalt inom tre arbetsdagar.
    Bor du i Kungälvsbostäder ska du i första hand kontakta PRIMÄR som ansvarar för fastighetsnätet.
    Du hittar telefon och kontaktuppgifter till alla övriga leverantörer här.